KOSSU
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikkein Osuvimmat Suomalaiset Surmaajat Ulkona
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 yleistä

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Panz_er_wagen
Admin



Viestien lukumäärä : 44
Join date : 11.02.2013

yleistä Empty
ViestiAihe: yleistä   yleistä EmptyMa Helmi 11, 2013 4:18 am

Juu elikkäs nyt ois varattu kossulle oma viestintä kanava pysyvämpää kirjoittelua varten.
jos jollain on intoa ruveta adminiksi pestiä voi kysellä pelin kautta, jonkin näköinen kokemus ois plussaa kun oon ite niin käsi tässä.

Foorumin ulkonäkö tulee muuttumaan kunhan saan jotain aikaiseksi(opiskelen käyttämään admin paneelia). kaikkea voipi ehotella kuvia, otsikoita(alafoorumeita), värejä, yms yms mitä nyt tulee mieleen.

Toistaiseksi ei ole mitään rekisteröitymis hommeleita, mutta jos homma ei toimi niin teemme siihenkin muutoksia... koittakaa muistaa käyttää samaa nimimerkkiä kuin pelissä, että tietää kuka on äänessä.

Rekisteröityneillä käyttäjillä on käytössään yksityisviestit, kalenterit(tää voip olla ihan hyvä joskus kun aletaan pelaa cuppeja ja noita muita skaboja mitä wotti järjestää) yms kaikkee paskaa mitä noihin foorumeihin yleensä kuuluu.

Lisäksi rekisteröidyillä on 20mb tilaa kuvien ym muun jutun hostaukseen, mikä ei ole järin paljon mutta en rupea lisä tilastakaan maksamaan, ainakaan vielä.

Panz_er_wagen

ps. kait ton otsikonkin pituuden voip jostaim muuttaa mut pitää löytää se ensin .

ainiin ja mä sit joudun aktivoimaan jokaisen rekisteröityneen erikseen joten se ei välttämättä tapahdu heti, pelin kautta voip hoputtaa jos näkee mua online.


Viimeinen muokkaaja, Panz_er_wagen pvm Ti Maalis 05, 2013 11:04 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kossu.palstani.com
Panz_er_wagen
Admin



Viestien lukumäärä : 44
Join date : 11.02.2013

yleistä Empty
ViestiAihe: Vs: yleistä   yleistä EmptyPe Helmi 22, 2013 5:59 am

nyt on otsikon pituutta lyhennetty.
rekistöröityneitä ei tarvi mun erikseen hyväksyä vaan se hoituu automaattisesti.. potkin sit ylimääräset pois.

piti mun jotaa muutakin sanoo mut meen nyt pelaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kossu.palstani.com
 
yleistä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
KOSSU :: yleistä paskaa-
Siirry: